Thursday 18 October 2012

Rajin Ada Makna

Assalammualaikum..

Musykil sungguh aku semalam..nie citer semalamye...aku macam tak caya pulak betul ke tak nie? betul ke apa yang terjadi nie..hisshhh berbelit-belit ayat aku..

Bukan apa selalunya...maksudnya bukan selalu la..En Hubby nie ikut mood la nak meringgan kan tulang temulang dan mengurangkan lemak -lemak di badannya menolong aku..oppsss terlebih sudah.....tu pun kalau aku paksa atau pun bila aku dah start buat senaman mulut..aku memang suka buat senaman mulut..hehehe..

Semalam lepas balik kerja En Hubby nie balik awal dari aku la..selalu  pergi balik memang driver dia la..bukan driver la tapi sayang bini tu pasal tak bagi aku drive sendiri...tapi semalam adik ipar aku datang amik..aku ramai driver yang voluntary datang amik...kadang-kadang tu pak mertua pun rajin amik..hehehe..

Balik jer rumah wahhhhhhh clean and clear..bersih , kemas jer..sejuk mata aku tengok rumah..kalau tak aku jugak terkejar-kejar kena kemaskan mana lagi nak masak makan malam..tapi petang semalam lain pulak...kain baju dah siap angkat cuma bab melipat tu aku punya turn..baju tengah basuh oleh cik mesin...pinggan mangkuk pagi tadi dah siap basuh...tersusun bagus punya..sampah malam tadi tak sempat buang dah siap buang..apa lagi yer...hurmmm lauk untuk masak pun dah siap keluar dari freze...rajin sungguh En Hubby aku nie..selalunya nak kena aku suruh baru la terhegeh-hegeh tolong bini dia..so keja aku semalam terus masuk dapur sediakan makan malam..dan yang lebih  peliknya nak tolong siap perahkan kelapa lagi..musykil aku..selalu sambil lalu dan komplen jer dia bila duduk kat dapur..nie siap nak tolong perahkan kelapa..aku dengan selamba  jer cakap nie rajin-rajin tolong lepas tu buat baik nie mesti ada benda nie..En Hubby jawab mana ada..sambil buat iklan colgate..apa la aku nie En Hubby dah rajin bukan nak cakap thank you ke??..i love you ke??..nie sound balik..hehehe..musykil rasanya... tapi aku  rasa aku ada jawapannya..tapi biarlah rahsia rumah tangga aku kan..hehehehe..

Buat My darling... terima kasih la bang kerana  menolong mengemaskan rumah..harap-harap ia berkekalan selalu..I Love You..korang jangan jeles pulak yer..aku puji laki aku tau..bukan laki korang pun..

Untuk sebelum tu kita letak la muka darling kita nie..





Noor...

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates