Tuesday 16 October 2012

Kisah Aku

Assalamualaikum..

Last week pergi check up..semuanya ok kata doktor la..tapi time scan doktor cuma cakap baby besar sikit la..tapi everything fine..baby ok denyutan jantung pun normal..lega rasanya..tak sabar rasanya..
bukan aku aje yang tak sabar Tisya and Nuqman pun tak sabar..excited sungguh diorang..yelah dah besar dah faham benda semua nie..

Untuk persediaan barang baby pulak..Shoping baju baby pun dah..beli sikit buat standby mana-mana tau buat baby nie nak keluar awal ke..seronok bila shoping baju baby nie lagi-lagi dengan budak dua orang nie...excited pilih barang..aku biarkan diorang pilih yang mana sesuai...aku rasa tak perlu banyak beli sangat yang lama mana yang boleh guna pakai dan nampak baru lagi aku recycle la..

Aku dah cuci and dah standby satu beg baby untuk bawak ke hospital nanti..cuma barang aku aje yang belum beli lagi..padahal baru 7 bulan lebih  aku punya excited prepare barangkan..bukan apa sejak dah 7 bulan nie aku selalu rasa sakit-sakit la..tak boleh nak buat kerja berat sangatla..tapi setiap hari aku cakap dengan baby dalam perut tunggu sampai masa la baru keluar...

Keadaan mama dia pulak ok berat badan pun tak ada naik mendadak sangat berat sekarang baru 62kg..boleh kontrol..makan macam biasa..buat masa nie apa yang nak semua dah dapat makan..cuma letih dan tidur ajela tak berapa lena..baby nie aktif sangat..asyik nak boxing aje...aku sendiri pun tak pasti kali nie baby gegirl ke boy??..kalau search dalam internet nak tahu jantina..aku tengok sama rata aje perangai atau sifat .. so lelaki ke perempuan???..so tunggu next month scan lagi mana tahu baru nampak jantina dia..
Aku harap semuanya selamat nanti sehingga hari bersalin nanti..

Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates