Friday 19 July 2013

Selamat Hari Lahir

Assalammualaikum..

Seperti tahun-tahun sebelumnya..tiada surprise apa-apa pun..ko tunggu la sampai kucing bertanduk baru ada agaknya..hahaha..semalam besday aku..hahaha  dah tua aku..bertambah lagi satu angka..selamat hari lahir pada diri ku sendiri..

Seperti biasa hanya ucapan dari family dan kawan jer...ucapan pun dah cukup..kek dah potong awal semasa sambut puasa bersama anak yatim..cerita tu entry lain..

Alhamdullilah sehingga ke hari nie aku masih bernyawa..terima kasih pada ayah dan ibu yang mendidik aku sehingga dewasa ini..Syukur pada ilahi kerana masih memanjangkan umur aku untuk terus beribadah kepadanNYA..

Walaupun hanya sekeping kertas buku mama tetap menghargai pengorbanan anak mama..gigih menyiapkan untuk mama..

Itupun aku bagitau esok besday mama jangan lupa wish pagi-pagi..hahaha..siap paksa anak ko lagi..hahaha..lepas aku bagi tau kelam kabut dua beradik cari kertas nak buat kad katanya...sebenarnya nak hint En Hubby takut jadi macam tahun lepas boleh lupa besday aku..hangin satu badan aku..lepas tu muncung dua tiga hari la..sakit hati betul aku...tu yang hint awal-awal..

Photo: Kad kertas dr nuqman
hasil tangan Nuqman
Nuqman bagi kat aku siap berlipat macam sampul..pastu sibuk tanya sapapunya paling cantik dia ke kakak?

Photo: Dari kakak..
dari kakak
Si kakak bagi jer terus macam tu..siap color-color lagi..Walaupun tiada kad sekurang-kurangnya mama banga kerana dapat  kad kertas nie..sayang anak mama..


Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates