Wednesday 14 August 2013

Hijau Turquios

Assalammualaikum...

Baru kesempatan nak buat entry pasal raya..mood nak menaip baru ada..buka belog orang semua cerita pasal raya ..aku pun dah terjebak nak cerita jugak pasal raya..hihihi..

Tahun nie raya sebelah En Hubby..semua adik beradik dengan makpak sedara tidur rumah bapak mertua aku..penuh giler..aku tahun nie rilex lagi..tahun lepas alasan pregnant tahun nie ada anak kecil..hahaha..tak banyak pun dapat menolong..tolong ala kadar jer...itu tak bermakna aku ngelat yer..

Tahun nie tema kami hijau turqoius..tapi dalam gambar tak sedondon pun..yela baju melayu lelaki semua sama sebab ada penaja..yang pompuan dengan anak-anak tak match sangat nape la  uda tak sponsor semua..

Family Hubby
time nak amik gambor nie Amsyar boleh pulak tidor..so tak de gambar si kenit nie...Dalam adik beradik En Hubby hanya ada satu jer pompuan..yang lain semua laki..

Photo: With my sister & brothers...
*comel tak lesung pipit kakak saya...?
Adik beradik Hubby
Ayung Family
Ngah Family
Yang Family

Yang bujang tak perlu la aku masuk dalam nie...korang tengok jer gamabar diorang adik beradik..sory yer uda  and adik..nak masuk dalam blog akak ipar ko ni kawin copat sikit..

Gambar sekeluarga dah settel sekarang gambar versi pengantin baru tapi dah basi...time nie si Kakak dah hangin kena jaga si Amsyar mama papa dah sibuk nak bergambor ala-ala tak romantik..malu nak peluk beria-ia sangat nanti jadi bahan kutukan jer..lagipun  banyak sangat peminat tengok..hahaha..giler perasan...

ayung & abg Acit
Ngah & Kak Nazirah
Tuan Belog
kan aku dah kata ku sorang jer peluk laki aku yang lain biasa-biasa jer..peluk-peluk aku ada makna..hahaha..

Ok setakat nie jer..kita sambung part lain maybe ada dua tiga lagi part..sakan kan..apap pun tu all Selamat Hari Raya..:)


Noor...

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates