Friday 30 August 2013

Belanja Duit Raya Sikit

Assalammualaikum..

Sejak dah sekolah dan makin besar budak-budak nie dah tahu apa itu duit...Aku masa kecil kecil tu dapat duit jer bagi kat mak bapak aku..tau-tau jer dah masuk dalam bank..

Anak aku boleh pulak cakap separuh simpan dalam bank separuh nak guna..ok jer aku kan mama mithali kan..En Hubby selalu cakap aku suka manja dan dengar cakap anak..biarlah anak aku kan..aku yang susah payah yang lahirkan..tapi ada jugak tahapnyakan..bajet puji diri sendiri.....anak-anak pun pandai dapat duit raya terus jer bagi mama dia..Nuqman siap pesan kalau bagi papa nanti papa guna baik bagi mama simpan..hihihi..Nuqman memang bijakkkkkk pilihan tepat mama jadi Banker..

Duit raya diorang gunakan untuk tengok wayang dan main bowling pastu ada diorang beli barang diorang..aku ok jer dah besarkan..budak -budak nie mintak tengok The Smurf2...Layan kan je la...diorang masuk wayang dengan Ayah Uda diorang..Ayah Uda jadi mangsa meneman anak buah dia..aku dengan laki aku berjimba-jimba kat dalam mall tu..makan-makan pastu window shoping sehingga nak tunggu budak-budak habis wayang...Nie 1st time budak duaorang masuk wayang tu yang excited sangat..lepas habis wayang main bowling

Bukan main syok budak-budak nie dapat main..main semua bola masuk longkang..mama tukang gelak kan..bengang jer budak-budak nie dengan mama dia yang tak support..Agaknya En Hubby bosan kot dah diajar pun ke longkang juga di tuju.asik-asyiok tengok anak dia baling  masuk longkang jer..dia pun lepas gian baling gak..fuhh muka bangga sekali baling strike..hehehe..anak-anak bengang bila En Hubby mula naik tocang and take over..dia yang over main..nasib la ko anak..tu belum mama tunjuk skill lagi main..kalau mama confirm strike..hahaha..

depan pintu bowling

gaya pegang ada tapi banyak masuk longkang

mat Smart nie pun poyo bila masuk longkang ngeluh sakit jari..hihihi
Lepas melayan kerenah budak-budak nie lepak kat Kinta River walk..tak berenti pun just pusing dengan kereta jer.Actually tempat nie macam I-City jer la..Dah penat masa untuk isi perut..jom perkena sup Mak Endah memang popular kat Ipoh nie..Sup dia memang sedap...

amik dekat google
Lepas dah penat dekat pukul 11 samapi rumah terus tidur..mandi belakang kira..hihihi..

Noor...

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates