Friday 27 September 2013

Anak Mama

Assalammualaikum..

Asyik cerita pasal Nuqman dan Amsyar jer kan..lama tak cerita pasal satu-satunya anak dara mama nie..dah besar dan makin comel..kalau kakak baca nie mesti senyum lebar..hahaha..puji anak sendiri..

Dah besar nie rajin tak rajin jugak la dia..ikut mood dia..tapi masih lagi sensitif dan mudah sangat tersentap..tu tak tahu bila nak berubah..tu yang pasti ikut genetik aku..hahaha..sama macam aku masa kecik..dah kawin nie kurang sikit nak sentap..kakak nie jenis sempoi jer dan amat sangat sayang kan adik-adiknya...

Hari tu dia pergi rumah opah dia..bukan main lagi dia suka dapat tudung free dan dapat pulak make up..tu memang dia suka..macam -macam gaya si ila ke si adah yang make up dia dan pakai kan tudung..bila fesyen tudung nie dia kata muka dia macam anak Dato' siti..erkk confius jap bukan ke Dato Siti tu belum ada anak ??camne dia tau rupa dia ada iras anak Dato ' Siti..hahaha..kakak buat lawak pulak..dia minat Dato' siti rupanya..

Pastu fsyen lain aku tengok ada rupa Elfira Loy pun ada..yang sama tang kening..tu..tapi bila dia dah make up aku tengok cantik jugak anak dara aku macam aku jer rupanya....cantik macam mama dia..hahaha..nie korang baca jangan termuntah pulak dengan statement syok sendiri..ada kau kisah..nie aku punya belog suka suki aku nak tulis apa..tak suka diam jer..Jom layan gambar kakak...

Photo: Ragam kakak..


Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates