Friday 7 February 2014

Sedih Sangat

Assalamualaikum..

semalam pergi check up pasal scan hari tu..nak jumpa punyala lama berjam-jam sampai tersenguk-senguk aku kat kerusi hospital..dah kena panggil alahai tak samapi 10 minit pun jumpa tapi aku saja jer duduk lama sambil tanya soalan yang ku sudah tahu jawapan dia..hahaha..

Aku ingat just operate biasa jer..tak kisah la laju jer aku agree cadangan doktor tu tapi bila Doktor kata kena buang hempedu..Ohhhhhhhh tidakkkkkkkkkk..terkedu sekejap..tapi nak buat camne kalau tak operate dan tak buang nanti sakit lain yang datang..setuju tanpa kerelaan..aku tak ada hempedu la lepas nie..sedih sangat..nagis lagi..kerja aku semalam asyik nagis jer..Last aku luahkan perasan kat adik aku..nasib adik aku bagi kata-kata semangat..tenang sikit 

thanks ucu bagi support
Tapi masa kat hospital ok jer balik rumah bila duduk sorang-sorang mula teringat doktor cakap tadi..kejap-kejap nagis..kerja aku semalam asyik lap air mata jer tak nak bagi nampak kesan nagis..nagis sedu sikit pun bengkak juga mata aku..hahaha..

En Hubby bila aku cakap macam tu dia macam cool jer..tak tahu la mungkin dia taknak aku sedih  dia just bagi opinion minta try berubat kampung jer..aku masa tu dengar pun macam tak dengar jer..malas rasa nak fikirkan..sedih sangat..tengah taip nie pun nagis jugak..aku sedih bila fikir nak operate nanti camne dengan anak-anak aku..sapa nak jaga diorang..aku tahu En Hubby boleh handle tapi aku kan suka fikir jauh..lagipun kesian kat Amsyar nanti camne aku nak bagi dia susu badan..adakah aku perlu stopkan dia menyusu??kesian diorang..macam-macam aku fikir masa nak operate nanti ..selamat ke aku ke?? panjang ke umur aku??..lepas operate sapa nak jaga kau??..camne pulak permakanan aku??camne pulak hidup aku???

aku doakan semoga ianya berjalan dengan lancar..harap semuanya selamat..aku sayang family aku...

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates