Tuesday 11 March 2014

Gedik Anak Beranak

Assalammualaikum...

rasa lama sangat tak amik  dan show off gambar anak bersama mama dia yang comei..aku tengok gambar aku nie ada masa bam-bam..ada masa kuyus sikit la..tapi yang paling maintain comei..hahahaa

bersama anak dara
Dah besar dah kakak dah ada kawan mama untuk tolong kemas rumah..,masak sama-sama..boleh harap la kalau minta buatkan air ke..goreng roti telor ke..minta tolong sidai baju ke..okla ada dah geng mama nak minta suruh..ada rest sikit mama..kalau tak semua mama nak buat..

kakak & mama



bersama hero
Anak teruna nie mesti nak interframe jugak..jelous tahap gaban nie..abang pun dah boleh harap minta tolong tengok adik..tapi tahap tolong tengok jer yer adik nagis dia lari..hahaha..
hidung paling kembang
Kakak juga yang pandai jaga adik..namapun kakak kan..ada la hari tu Si amsyar buat perangai dia menagis aku buat tak tahu jer..nagis sambil sebut mama..aku buat tak tahu jer ngada sangat..last-last kakak bangun terus dukung adik dia kehulu hilir pandai kakak pujuk adik sampai adik dia berhenti nagis..hebat kakak..dia dah ok kakak letak sebelah aku terus Amsyar pandang aku sebelah mata jer..hahaha dia merajuk terus pergi duduk dekat kakak..hahaha padan muka mama...
gedik

Alhamdullilah dengan kurnia ALLAH..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates