Monday 24 March 2014

Ko apa Hal??

Assalammualaikum..

amboi tajuk macam cari gaduh jer kan???...memang pun nie budak kecil entah apa hal mahu cari gaduh sama mama..

Aku perhatikan sejak beberapa hari nie si Amsyar nie sebelum nak tidur malam mesti main golek-golek kat atas badan orang..takpun sukahati dia datang duduk kat perut orang..selalu jadi mangs aku la..tengah syok layan tv tiba-tiba dia datang manja-manja.. main golek-golek cium-cium kita pas tu dia ngap sekali..amboi main kasar nampak memang kena jugak sedas dengan aku..ko gigit aku aku gigit ko balik..aku sakit ko pun sakit jugak..macamtu la..hahaha


Habis kaki..peha..perut ..tangan pipi aku habis dia nak gigit..tau -tau jer aku jerit sakit dan pedih dia sengeh jer bagi dia satu kepuasan kut dapat gigit..bukan sekali dia buat adalah tiga empat kali..baru stop itu pun aku dan marah baru dia diam..pastu elok comei jer tidur..time dia tidur tu geram jer tengok dia..hai Amsyar macam-macam ko nie nak tidur..

kesan gigit

nie baru kat tangan

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates