Friday 17 October 2014

Citer Dapur

Assalammualaikum..

Aku suka bila dapur nampak cantik dan tersusun..tapi dah kemas dan cantik lagi rajin nak memasak..tak tahu kalau orang lain kan..

Baru nie dapat duit terpijak aku cat dapur tapi aku kan malas tak de nya aku cat putih dulu terus beli terus cat...hahaha..cepat dan senang..sorang-sorang cat dapur..sorang-sorang keluar barang..sorang -sorang kemas balik dan bersihkan lelehan cat..tapi aku puas buat sendiri..

warna asal kuning tukar warne cream..
sehari jer aku cat dapur dah settel tinggal nak make over bahagian letak barang jer..plan nak tema dapur warna coklat hitam..nak bertema-tema pulak kan..hahaha..



nie gambor sebelum cat dan make over..make over sangat kan..hihi

mug tu pun ingat nak tukar nak cari waran coklat..



nie selepas dah siap cat dan susun seperti yang dikehendaki..lebih nampak tersusun dan kemas..nanti ada modal ingat nak letak mozek kat dinding dan buat kabinet..tapi tak tahu bilala kan..

Dapur rumah aku memang ada top tapi tak pasang pintu kabinet lagi tak cukup modal lagi..so pelan pelan dan sikit sikit kita cantikan dapur..

setakat nie dah alhamdullilah dapt dapur mengikut citarasa aku..hihihi

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates