Friday 3 October 2014

Renovate Rumah

Assalammualaikum...

En Hubby nie sibuk nak renovate rumah nak besar kan Hall katanya..Sekali dapat duit selepuk terus tak fikir panjang terus cari tukang rumah tapi sebelum tu dia dah survey dan merisik beberapa tukang rumah nie..dia kan particular punya orang..hihihi

Tapi yang tak best nak raya haji nie rumah aku dah macam rumah apa..Ya allah bersepah dan berhabuk.. Yela kan orang buat rumah kan mestila kotorkan ..karang ko sapu pagi karang petang habuk balik.

En Hubby bising kata tak payah nak rajin sangat nak kemas..nanti dah siap kemas la..tapi aku mana boleh sakit mata tengok..dia tak ada rumah aku kelam kabut bersihkan yang mana boleh clearkan...karang dia balik dia geleng kepala jer tengok bini dia dah kemas dah bersih sikit..hahaha

Nak kata aku pembersih tidak la tapi aku rimas tengok benda bersepah lepas tu pasir kat simen..tu belum lagi habuk simen dah melekat kat rak kasut dan lantai..dalam rumah jangan cakap la..

okla nanati updated serba sikit pasal renovate nie...

Selamat Hari Raya Haji to all...

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates