Friday 16 January 2015

Hadiah Hari Jadi

Assalammualaikum..

malam tadi balik dari makan Nuqman memang dah ngantuk so bajet terus nak masuk tidur..aku pun nak tidur lepas tu dengar riuh rendah kat ruang tamu rupanya Nuqman dapat hadiah hari jadi dari ayahsu dan bakal mak usu..hari tu diorang bagi hadiah kat Amsyar nie Nuqman pulak..nak bodek la tu..terus mata yang kuyu segar bugar..budak kalau nampak mainan terus sihat..

besar hadiahnya

ada macam-macam jenis game setiap satu kotak


yeahhh dapat flying chess
Malam tu semua lepak kat ruang tamu main benda nie..aku tak dapat main sebab dah cukup pemain..hahaha..lagipun mereka main dengan berjaya tanpa ganguan Amsyar yang telah lena di buai mimpi kalau si kenit tak tidur aku rasa diorang main pun tak aman..

semua teruja nak main

masa main nie semua muka enjoy sebab lama tak main benda nie dah besar excited giler main..dulu aku main kecik je benda yer..diorang main game sampai sape menang dulu..semua lupa esok ada yang nak kena bangun awal sekolah kan..esok ngantuk siap korang yer...yang paling kesian kakak dia last sekali dapat keluar orang lain semua dah separuh dan hampir menamatkan game dia baru dapat balingan tepat untuk bagi keluar dari tempat tu..hahaha tension dia jer main..aku dngan En Hubby gilir-gilir tolong baling nak dapat balingan dadu yang tepat tapi memang la tak ada ong...hahaha..
game bermula

nasib Nuqman juara main kalau tak aku rasa mesti dia kata orang lain main tipu..hahaha.dia kan nak menang jer..tu pun dah cakap suka main nie nanti beli yang lain pulak..adoii anak tak cukup satu nak yang lain pulak..

Lepas nie bulan Julai hadiah kakak kena ada jugak kalau tak aku riject jadi adik ipar..hahaha..apa-apapun terima kasih daun keladi la kalau ada rezki jadilah family kami nanti..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates