Wednesday 11 February 2015

Ais Krim Pasu

Assalammualaikum..

sekarang nie macam-macam orang nak buat bagi laris jualan kan..la nie trend ais krim pasu..so aku pun terjebak jugak nak makan ais krim pasu..

ais krim pasu
mula-mula keluar aku kutuk-kutuk la apa fesyen la makan ais krim last-last aku pun terjebak..malam tu ajak En Hubby pergi makan kalau kat Tapah dia ada kat Highway r&r arah utara..dia bukan kat kedai dia kat kiosk kecil kat tepi tu..boleh nampak sebab ada banner dia harga dalam RM 4.90 sepasu..alang-alang genap jela kan RM 5.00 kan..saja trick diorang niaga..


kakak dengan Nuqman macam pelik jer bila mama cakap makan aiskrim pasu..so aku dah terbayang kesedapan dia..kenikmatan dia masuk ke mulut..tapi mama noor tertipu oleh iklan..hahahaha

bila pergi tengok sendiri alahai ais krim biasa jer aku bayangkan ais krim ala-ala baskin robin ke atau ais krim yang dihiasi dan disaluti coklat ke kacang ke atau pun yg menarik tapi hurmmmm aku buat sendiri lagi baik..

nuqman jus tengok tang mana sedap yang mama dia suka


kakak cakap nie ke ais krim dia?

Nuqman kata boleh jer la..
so kalau korang nak makan ais krim aku rekemen tak payah la..dah kecik pastu ais krim biasa-biasa jer..so tapi nak try boleh jer nanti bila orang tanya dah pernah makan ais krim pasu??so boleh la jawab dengan bangga..hahaha..

so sesiapa ada nak tunjuk makan yang best dan menarik boleh la tayang kat aku ..aku cepat terpengaruh maka akan aku paksa En Hubby memenuhi hajat bini dia.. hahaha..
Amsyar

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates