Tuesday 10 February 2015

Macam-Macam Perangai

Assalammualaikum..

Sejak dah pandai cakap dah pandai tulis dan pandai segala-segalanya Amsyar saja nak test Hulk mama dia kan..

dia dah conteng dinding dia boleh cakap " ma amsyar wat(buat) antik( cantik) " sambil tunjuk dinding..selepas tu dia pun cerita la pasal lukisan dia lukis tu..aku tengok dia kecik besar kecik besar jer..dah la penat cat dinding belum hilang ko dah buat art baru pulak..hahaha ..hurm habis dia cerita aku marah dia dan bermula step bebelan aku..habis kakak dan abang dia pun kena joint marah berjemaah..hahaha..alat tulis diorang la nie lepas buat homework tak reti nak kemas..



dia kan pandai buat drama nagis sambil cakap "sory mama"alooo comei jer bunyi jer tapi salah tetap salah dah kena marah aku try bagi pensel lagi suruh dia conteng..laju jer dia cakap tak nak ambil pensel tu pun tidak..hahaha pandai dia takut nak buat lagi..means dia faham la bebelan mama dia tadikan..so dah ok sikit  dah bereenti nagis elok jer main dengan abang dan kakak dia papa balik dari kedai..mama saje buli dia lagi bagitau papa hahaha..kena marah nagis lagi...kakak dan abang second kena marah versi papa pulak...hahaha..nasibla kan sorang kena marah buat salah semua kena..baru adil kan...

Petang tu lain cerita kelakar betul Amsyar nie..aku macam biasa gosok baju bila hujung minggukan..si Abang dan kakak minta izin nak keluar main..ok la aku izinkan..tup..tup..tup dengar kaki budak kecil lari .."mama amsyar nak main dengan kawan"..hahaha..bajet dah besar jer budak nie.." mana ada kawan adik..duduk jer dalam rumah".." alaaa  nak main kawan amsyar kat war" aku tak sempat cakap dia dah blah..lepas tu terus jerit nagis panggil kakak suruh tunggu dia..hahaha bajet dah besar jer amsyar nie..gelak aku dengar.

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates