Wednesday 21 March 2012

Ada Apa Dengan Kepala Nie.

Assalamualaikum..

Dah masuk tiga hari masih tak kurang lagi..hishh nape lak nie..sejak beberap bulan nie kerap bebenor lak sakit kepala aku nie..selalu tu aku telan panadol 2 biji pastu bawak tidur ..nanti bangun dia ok..lanie dah tak berapa nak jalan lak..

Dah pergi klinik macam-macam rupa aku jumpa doktor ( 2 klinik yg biasa aku pergi) jawapan tetap sama..jawapan doktor awak tension kut.? atau pun stress kat tempat kerja ke? yang tak boleh belah soalan doktor... awak tak cukup tidur ke @ kurang rehat?..hurmmm tak de maknanya...kerja aku ok jer..tidur pun cukup..rehat pun cukup....tapi kepala nie tetap nak sakit..sakit tak de kuat mana..sakit nie selalu kena kat kening pastu bila aku picit dia duduk kat tengah kepala.. karang aku picit lagi di duduk kat tengkuk..dah sampai tengkuk memang tak leh nak buat apa la..tapi aku nie tak boleh terkena kalau dah kena satu kerja tak leh nak buat..

aku harap tak dela apa yang berlaku keatas aku..cuma aku agakla..aku agak jer aku bukan doktor maybe nie ganguan hormon kut..hehehe..boleh gitu?apap-apa pun aku harap ianya akan sembuh sediakala..tak elok lagi aku x ray kepala aku lak..


Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates