Thursday 29 March 2012

Dia Buat Hal Lagi..

Assalamualaikum..

Pagi-pagi dah buat aku naik hangin dengan Nuqman..dia nie kan nak pefect jer ..sentiasa kemas ..smart la..tak mau ada cacat cela..tu ikut sangat perangai papa dia..Nuqman nie cerewet gak orangnya..

Pasal baju sekolah satu tak de butang boleh menagis complete with merengek bagai...geram aku..pagi-pagi dah buat spoil mood mama ko..baju tu memang dah tertanggal butang lupa nak beli butang warna putih yang kat rumah butang color jer tinggal..nak dijahit warna lain tak  nak..tengok banyak songehkan..kakak ko dulu tak kisah pun ..sonang jer dengan kakak ko..Padahal butang baju bahagian bawah jer..kalau ikut kan butang bahagian atas dah tutup tak de pun terdedah..tapi dah aku katakan nak perfect kan..malas aku layan aku amik baju kat ampaian nah amik ko pakai baju lembab nie..si kakak yang baik hati tolong la dia bukak baju pakai kan baju..tak kuasa aku nak layan..si kakak nie mana boleh tengok adik dia kena marah..nanti dia yang lebih touching..sayang adik sangat..hurmm tapi bagus jugak si kakak nie ada ciri-ciri kakak mithali..

Dah tukar baru la muka tak kelat..baru la nak sarapan..baru la nak tanya itu ini..aku apa lagi buat tak layan jer..malas..tengok mama dah merajuk  sapa nak pujuk..sendiri pujuk la..

Noor...

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates