Monday 5 March 2012

Bila My Hero Merajuk..

Assalamualaikum..

Entry lepas citer pasal Si Nuqman nak bela juga binatang..binatang yang nak dibela hamster..errrkkk..dengar namanya pastu tengok rupanya..hurmmm pengsan aku..geli aku..dah rupanya spesis macam tikus..memang tikus pun ..aku tak cakap terang-terang kat dia yang aku tak bagi bela..aku pun mula kan kuasa vetor aku..


muka toyer

"adik kalau nak bela belajar pandai-pandai mesti belajar dapat A" nak tahu apa jawab budak terlebih cerdik nie.." ..kan  Nuqman dah dapat A ada A+ lagi..mama ada tengokan buku Nuqman..."aku malas nak layan sangat aku diam jer.... habis kat kedai tu nyot.nyet..nyot..nyet ingat kan habis kat kedai tu rupanya dia punya merengek sampai ke rumah..memberontak tak dapat hamster..En hubby buat tak dengar jer  malas layan kerenah si bujang nie..si bujang nie selagi tak dapat selagi tu nyot..nyet..nyot..nyet..dia nak amukan lebih-lebih tak berani sebab papa ada rumah..padahal papa cuma tinggikan suara jer..leh diam jap..kalau aku bebel sampai terjuih-juih bibir aku haram dia nak takut..tu yang sebenarnya tak mahu beli kalau tak dah lama belikan..
budak merajuk

muka tak puas hati


"nak jugak hamster"


Menangis sambil bebel nak hamster..petang pergi mengaji  ingat kan dah lupa... sampai ke malam sibuk nak hamster..sorry yer sayang bukan tak nak beli mama and papa geli..takut pun ada..hehehe..

Adik main hamster kat rumah opah yer..
Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates