Friday 23 March 2012

Kisah Aku..

Assalammualaikum..

Nie semua gara-gara Cik Ekin ( adik aku) duduk umah aku dulu la..aku dah taksub..aku jadi minah rempit..rempit bukan atas motor yer..tapi versi rempit kat dapur masak..hehehe..

Nie semua gara-gara cerita Indon tu la...Nada Cinta la..cuba..try..test..korang bayangkan jap yer dalam masa setengah jam aku siap masak..express betul aku masak..balik kerja benda utama yang dicari remote tv.. on tv..bagi standby  bukak 104 siap tukar subtitle ke bahasa melayu lagi....no chanel lain yer..nasib si anak and En Hubby memahami keterujaan bininya... tu yang dikejarkanya..

 3 lauk jer..sempat..
Lauk dah siap masak..disebabkan nak cepatkan takdan basuh ke recycle pinggan mangkuk semua kuar selagi ada akhirnya hasil dapur macam badai melanda lebih tepat pinjam sekejap ayat ibu aku  "macam tongkang nak belayar"...semua aku longgok dalam singki..hehehe..En Hubby dah al-maklum pasal keterujaan bini dia dengan citer indon tu..Fuhh ngam-ngam  siap masak citer pun start..cik dapur tunggu yer nanti  iklan ataupun tunggu citer sampai habis la senang baru tuan rumah bagi licin sehingga kilat yer....hehehe..

*** ada masa En Hubby yang jadi pak sanggup kemas dapur  apabila si bini kesayangan merayu minta tolong***


Noor...

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates