Tuesday 6 March 2012

Mari Main Masak-Masak

Assalamualaikum..

"mama kakak nak tolong mama masak boleh"....hurmm..."tolonglah"..karang cakap tak bagi mulut tu muncung sedepa boleh di buat gantung baju..(merajuk tu ikut mama)...malas aku nak sepoi mood aku yang tengah rajin nak masak ..bagi pisau dengan carrot untuk potong..

carrot sebatang


mulakan potong carrot bulat yer puan-puan.

lepas tu bunga kobis potong kecil cikit

macam nie hasilnya
Punya suka dapat tolong aku...habis puas hati la..suruh kopek bawang  baru kopek sebiji dia terus bangun..pedih kata nye..aku cakap dalam hati nak sangat tolongkan..amek ko..hahaha...baru cepat sikit aku nak masak assistant dah surrender..tapi apa-apa pun mama bangga dengan kakak sebab kecil-kecil dah rajin tolong mama ..pandai  potong sayur..Sayang Kakak ..

Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates