Wednesday 25 July 2012

Cerita Bulan Puasa

Assalammualaikum..

adakah kalian semua masih berpuasa??takkan baru posa yang ke 5 dah ada yang bocor..aku yang pregnant pun masih boleh bertahan lagi..eksyenkan..hehehe..

hari tu masa semua adik beradik sebelah En Hubby balik Tapah berkumpul semua..almaklumlah diorang duduk kat k.l..tie semua balik seronok makan ramai-ramai ..macam-macam juadah diorang masak..bukan aku masak yer aku jadi mandur jer..hehehehe..aku di excusekan menolong..kakak ipar aku yang baik hati kata aku pregnant..hehehehe..dioaranglah masak..kakak ipar aku nie memang rajin masak banyak juga lauk dia masak hari tue..


juadah berbuka



juadah buka hari tu diorang masak mee goreng ,  sup tulang nie kegemaran anak buah aku,,ikan keli sambal kegemaran semua..rendang ayam pun dia masak dan sedikit ulam petai...pehhhh marvelous orang kata..walaupun puasa semua lauk dimasak rasa gram gulanya..cukup rasanya..

Walaupun banyak lauk tapi kesian kat aku...nape aku kat katagitu sebab aku makan sikit aje..memanjang takda selera aje..aku pun tak tahu nak makan apa..sahur jangan cakap la makan pun sikit jugak ....sepatunya dah lepas morning sickness nie aku berselera tapi ntah macam tak de selera jer nak makan macam-macam tapi makan pasti tak habis..

tapi apapun sekali sekala dapat berkumpul dan makan sama-sama memang seronok rasanya..


Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates