Monday 16 July 2012

My Family

Assalamualaikum..

Tima kasih pada u alls semua yer kerna rajin bukak..tutup..baca..gelak..kutuk..puji..komen sendiri..kat blog aku..aku amat appreciate dengan u alls..

Hari nie aku nak kenal kan u alls dengan adik beradik aku la..aku ada 4 beradik semuanya..2 laki-laki 2 pompuan..

First abang aku..dia dah kawin 6 tahun dan dah ada 2 orang anak gegirl..insyaallah hujung tahun nie tambah sorang....dia duduk kat Kuang jer..dekat la dengan mak bapak aku dan mertua dia..Abang aku kerja kat Pos laju Kuala Lumpur..dia nie sorang abang yang tanggungjawab jugak la..


Abg Sham,Kak Yati,Balqis & Maisara

Second aku la a.k.a. tuan blog..dah kawin jugak..nak mapus ngaku tak kawin lagi..hehehe.aku pun hujung tahun nie keluar sorang lagi..aku dah jadi orang Perak..aku dah 9 tahun kawin..anivessary aku 29hb Ogos nie

Keluarga tuan blog

No 3 adik laki aku..dah kawin jugak..kawin  tahun 2006 dan dia baru sorang anak gegirl..tak tahu bila nak tambah..dia duduk kat Muar...merantau jugak..adik aku nie kitaorang panggil YB..nak tahu sebab apa?..memanjang sibuk jer kerja..hari ahad pun sibuk kerja..kata dia lah..plan nak balik Sg Buloh last minute tipon busy ada meeting la kena kerja la..hishhh mengalahkan YB..

Fairus,Syila & Ain

Yang bongsu jer tinggal tak kawin lagi tak tahu la bila nak dapat adik ipar laki..hehehe.. sibuk nak belajor tinggi-tinggi..masih lagi belajar ambil jurusan Engineer..

Ekyn


Dah tengok kan anak-anak Mr Zak & Mrs Nah  yang cantik dan handsome..mesti korang nak termuntah baca stetement nie kan..ada aku kesah..hehehehe..meh kita sekodeng gambor tukang proses buat anak..hehehe..dah tentu la dari baka yang terbaikkkk...

v

I LOVE MY FAMILY

v

I LOVE MY FAMILY

v

I LOVE MY FAMILY

v

I LOVE MY FAMILY


v

I LOVE MY FAMILY






Mr Zack & Mrs Nah


Kan aku dah cakapkan baka yang terbaikkk kan..nie la ibu and ayah tercinta aku..korang tengok sendirila dan teka sapa yang ikut muka Ibu..and sapa pulak yang ikut muka ayah aku...

I LOVE MY FAMILY...


Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates