Wednesday 18 July 2012

Masih Bernafas Sehingga Detik Ini

Assalammualaikum..

Hari nie..masa ini..detik ini..saat ini dan sewaktunya aku masih bernafas lagi..Dah 32 tahun  aku hidup di dunia ini yang penuh dengan pancaroba...sudah cukup ke amalan aku???..hurmm tepuk dada tanya diri sendiri..

Hari ni 18hb Julai  genap usia aku 32 tahun..aku berdoa pada diri sendiri agar dirahmati allah.. dikurniakan kesihatan yang baik.. dapat menjadi isteri yang soleha dan ibu yang baik kepada anak-anak aku..terima kasih pada Allah kerana masih beri peluang pada aku untuk bernafas lagi..pada ibu dan ayah terima kasih jugak kerna telah melahirkan zuriat ini dan membesarkan aku sehingga menjadi orang berguna..pada kawan2 terima kasih atas ucapan dan doa kalian..

Selamat Hari Lahir..Allah Selamatkan Kamu..Happy Birthday.. hanya sekadar lagu sahaja untuk menghiburkan dan menceriakan suasana..apapun allhamdullilah keatasNYA

Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates