Tuesday 24 July 2012

Program Menginsaf Diri II

Assalamualaikum..

Kita sambung event 21hb Julai 2012..bersamaan 1 ramadhan 1433...

Hari tue kita orang minta pada ustaz tu waktu buka nanti nak makan dalam talam bersama anak yatim..nak bagi anak-anak kami merasai kenikmatan makan dalam talam..


kecil lagi dah pandai berdikari
kerja -kerja menghidang makanan semua di buat oleh anak yatim tersebut..pandai sungguh diorang..sepatutnya kita cukup bersyukur kerana masih ada lagi ibu dan bapa..kita masa kecil semua mak bapak kita yang uruskan..


makan dalam talam
 lauk-pauk dimasak oleh catering dari Temoh..nasi aje dimasak oleh mereka..lauk untuk berbuka hari tu kurma sebagai pembuka ..ikan goreng , ayam sambal dan sayur rebus..buah tembikai dan sedikit kuih muih..

my family


uda & bersama ustaz dan anak yatim

Selepasa berbuka kitaorang sembahyang maghrib bersama-sama...pastu rehat kejap sambil mengenali antara satu sama lain dan bertanya serba sedikit mengenai anak yatim nie.. kemudian sembahyang isyak dan terawih..imam dia dah tentula ustaz diorang dan yang bestnya bilal dia adalah anak yatim tersebut..hebat sungguh anak kecil ini..habis terawih ada sedikit makan ringan disediakan..dan kami juga ada sedekah pada anak yatim kek sempena hari lahir Kakak Ainur dan muffin ..seronok tengok diorang makan sampai licin..alhamdullilah rezeki dikongsi bersama..


Nuqman, fahim,dzikri joint makan bersama anak yatim

menu dia cuma mee goreng , funfries dan keropok warna -warni tu la..
licin

setelah selesai bab makan kitaorang ada sediakan sedikit goodies untuk mereka..

abah a.k.a bapa mertua aku



suami kak ipar




abang ipar a.k.a Ngah


my hubby


ayah uda




ayah su

setelah selesai pemberian cenderahati ambik gambar beramai-ramai untuk kenagan...tahun nie berpuasa memberi kelainan kepada kami sekeluarga..alhamdullilah..

Insyaallah sekiranya ada rezeki kami lagi kami harap dapat buat setiap tahun..

Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates