Tuesday 2 April 2013

Dia Lagi..

Assalammualaikum..

Pejam... celik.... pejam.... celik dan terus celik-celik sampai bulat mata...Sekejap aje rasa  dah nak masuk 4 bulan Amsyar  nie... belek-belek tengok gambor dia banyak betul beza dari lahir sampai la nie..

Beza pun tak setakat ketembamman dia jer pun aku tengok.....muka still sama jer.... ada sepasang mata....masih ada lubang hidung lagi untuk bernafas.....mulut pun ada lagi....pendek kata yer..bukan panjang kata...semua masih ada lagi lah..cuma kulit dia nie ajer.... kejap-kejap aku tengok ikut kulit mama dia yang putih gebu.....auww....kejap-kejap ikut kulit papa dia yang hitam manis..auuww manis sangattt laa..minta-minta sampai ke besar la ikut kulit mama yer nak..

Masa 2 hari,,pejam mata


masa 1 minggu..tidur baik punya
Yang nie bersama sepupu nama dia Zafran..masa nie Zafran usia 2 bulan kut..aku pun dah lupa..
masa AA 1 bulan bersama sepupu AH 
Nie gambar Amreen Amsyar bersama anak abang aku....Adam Hakim..beza diorang cuma 2 minggu jer..boleh pulak tersama pregnant sama kak ipar aku..

1++ bulan..senyum sikit jer

senyum lebih sikit

muka terkejut kena flash

masa 2++ bulan dah pandai main

2++ bulan

masa 3++ bulan..dah pandai tengok kamera

kau ada baju pink??
Nie gambar terbaru yanga aku amik..la nie dia dah pandai banyak akal..dulu kalau bawak jalan bila time nak tidur dia punya amukan..toksah dikata...masa tu mama ko nak bawak ko pergi jalan pun pikir lima puluh lima kali....sampai papa cakap tak macam kakak ngan abang dia masa kecik paling senang bawak jalan..

Tapi sekarang nie dah bagussss punya...Lepas nie boleh  la tiap-tiap minggu  mama berjimba-jimba sambil menghabiskan duit..hahaha..



Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates