Friday 5 April 2013

Hanya Ucapan Jer Dapat Diucapkan..

Assalammualaikum... 

Thanks cik Nieesa a.k.a opismate aku...kerna rajin menukarkan background and mengedit apa-apa yang patut untuk belog aku untuk nampak lagi cantikkkk... 

Sebenarnya dia tengah buat belog dia..dia rajin kemaskini belog dia dan rajin terjah toturial dari belog lain...biasala lepas dia buat dia tunjuk kat aku.. pastu dia cakapla canmie lebih kurang ayat dia.." cantik tak kak nor".. "kak nor nak tak buat camnie?"..Aku apa lagi dah orang ofer kan sapa tak nak .. Nasib ko la nieesa dapat kak Nor yang tak tahu malu...hahaha

Actually aku nie malas nak updated sangat background ke apatah lagi nak mencantikan belog nie... tapi disebabkan tahap kerajinan cik Nieesa nie untuk membuatnya so aku apa lagi yeahhhhhhhhh...aku just jadi mandur jer..Dah orang tolong buat eksyen pulak tu..pandai lak arah nak camtu la nak camnie lah..cik nieesa ok jer dia pun follow jer cakap aku..hahaha..nieesa reda' jer dengan kak nor dia..

apa-apa pun terima lah pantun ciptaan aku sendiri..belasah jerla janji ada bunyi..

 terima kasih daun keladi 
esok-esok nanti buatkan lagi ..


Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates