Wednesday 10 April 2013

Cuti Hujung Minggu


Assalammualaikum..

Yeah cuti hujung minggu dapat dimanfaatkan sepenuhnya bersama anak-anak dan suami tercinta..hahaha geli telingga tulis ayat skema camnie...

Cuti baru nie kitaorang  takde planning pergi mana-mana pun..aku sibuk kemas -rumah yang tak besar mana nie..oh ya sebelum tu adalah aku upah sorang kemas rumah nie..konon-konon nak jadi mem besar jap la..tapi hasilnya tak memusakan langsung..so aku decided biarlah aku kemas sendiri puas hati aku..lagi bersih aku kemas dari dia kemas..tu 1st and the end aku nak suruh kemas rumah aku..

kita sambung balik cerita... En Hubby pun sibuk jugak...sibuk mengecat rumah dan touch up apa yang patutlah....anak-anak aku lagi sibuk ....sibuk dengan dunia mereka main dan main dan main lagi...Tapi budak duaorang nie main kat luar la aku tak bagi main dalam rumah nanti si Bam-bam bangun habis spoil mood aku nak kemas..tapi hari tu Amsyar good boy tidur lena sempatlah aku kemas  luar dalam dan sempat juga masak..tapi time nak makan dia bangun pulak..

gambar aku kemas rumah takde la sebab muka terlebih cun... lagipun aku tengok diri aku dah macam bibik  dengan seluar ko sentingkan dan ditambah muka bertriple peluh..tu tanda sihat tu..En Hubby punya gambor pun tak de sebab cekci sangat..so gambor anak-anak jer la yang ado..

beg sekolah lama pun jadi main

tarik jangan tak tarik

beratnya kakak nie

Nuqman pulak

laju sikit kak

bergaduh dah

puas tidur senyum jer..
budak baru bangun tido

Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates