Tuesday 14 July 2015

Conflake madu dan Famos Amos

Assalammualaikum..

Tahun nie macam biasa tu jer menu aku buat biskut..sebab tu jer anak yang suka makan 

Hari tu plan nak buat biskut lepas tu terus kemas  rumah nak raya kan..so lepas sahur terus buat conflake madu..bahan-bahan memang dah beli semalam masa balik kerja.. so senangla sebab mood telah sampai kan..


conflake madu

biskut famos amos
dapat la siapkan hari tu biskut conflake madu dan biskut famos amos..sambil tunggu biskut di bakar aku basuh baju baru budak-budak nie lipat baju yang dah dua hari tak sempat nak lipat  sakit pulak mata tengok dah menggunung tu....buang sawang sikit..letih giler semua kerja nak buat last minutekan..bukan suka last minute tapi sabtu ahad aku yang lepas busy..nak harap hari kerja buat memang takla la..letih giler..

Siap semua kerja dah memang tak larat so cakap dengan En Hubby makan luar jer sebab memang penat nak masak..lagipun tinggal berdua je kan..budak-budak tak ada tu yag tak kisah sangat..

Bila aku cakap gitu En Hubby ajak pergi Ipoh nak shoping baju dia..hahaha kesian baru nak cari baju..aku pelik betul tak penat ke dia dah la seharian pergi repair kereta ..so nak tak nak terpaksa la ikut jugak sebab tak nak derhaka kan...kan....hahaha..

So ke Ipoh la kita dan alhamdullilah dapat jugak baju En Hubby kalau tak tak berbaju baru la En Hubby..alhamdullilah persiapan raya hampir 90% siap..tinggal nak kemas baju masuk dalam beg dan raya di perantauan..


No comments:

Post a Comment


Blogger Templates