Monday 13 July 2015

Menu Buka Puasa Nasi Ayam dan Nasi Lemak

Assalammualaikum..

dah nak habis puasa kejap jer..setakat nie alhamdullilah puasa cuma tak larat bila cuaca panas jer..anak- anak pun alhamdullilah tahun nie penuh dan sihat tak macam tahun lepas mesti nak demam..

sebab bulan puasa lama tak dapat makan nasi lemak pagi-pagi..so petang tu menu kita nasi lemak ..bahan-bahan memang ada dah aku masak ikut citarasa aku..hahaha


time nie kami bertiga jer buka puasa En Hubby denga Nuqman buka kat surau..so nak elak bosan kita orang makan depan tv..kalau ada En Hubby bising dia ..


budak kecil nie macam -macam perangai dia..sebelum nak azan aku dah prepare makan dan minuman dia semoga dia tak kacau aku nak makan..

homemade nasi lemak

Lepas puasa entah bila pulak aku jugak yang mengidam nasi ayam..so menu buka nasi ayam..kalau tanya budak-budak nak makan apa mesti apa-apa jer..dari gitu jer jawapan dia biarla mak dia putus nak masak



masa nie pun berbuka bertiga jugak..balik dari surau Nuqman teruja nampak nasi ayam..terus makan lagi..hahaha dia punya suka la sebab dah lama tak masak kan..alhamdullilah anak-anaka masih suka air tangan mama..berani la kalau cakap tak suka kan..hahaha..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates