Wednesday 1 July 2015

Beli Baju Raya Dan Berbuka D'Polo Ipoh

Assalammualaikum...

Tahun nie kita buka puasa dekat D'Poli Cafe Lan Catering..selalu kalau pergi ipoh asyik lalu je sebab ramai sanagt tahun nie kita try lagipun murah sikit dari tahun sebelumnya..itu motifnya hahaha..



Kali nie pergi dengan geng En Hubby..Nuqman dengan Kak Tisya tak nak ikut..katanya letih dan penat..sebab nak  pergi shopping baju raya anak lagi..tu yang budak dua orang tak nak ikut..

Kali ie shopping bawak si kenit nasib dia sangat behave cuma kejap-kejap nak berdukung jer la..time cari baju aku umpan dia keropok bantal so menghadap la dia kat penjuru pintu dengan aman..kejap-kejap aku pandang karang hilang pulang susah aku jugak..kalau ada kakak dan abang dia senang sikit ada jugak orang tengok..

Dah settel bab baju cuma kasut jer tak settel takpa next week kita shopping lagikan..nasib tempat buka tu berhadapan taman polo...so bawak si kenit nie main kejap bagi sambil tu aku tak habis -habis cakap nanti duduk diam-diam kena behave jangan kacau segala mak nenenk aku pot pet pot pet..so far time buka dia behave la ..alhamdullilah..senang mamapapa nak makan 

ok makan dekat sini no bad la masak ala-ala kampung..so memang sedap la..macam-macam ada dessert dia pun sedap..air dia pun sedap banyak pilihan..so berbaloi la bayar dengan harga makan..

Insyaallah tahun depan maybe boleh repeat makan kat sini lagi..tempat pun luas..selesa dan best..


orang yang bedekatan Ipoh boleh la pergi makan boleg pergi tengok FB diaorang..D'Polo Cafe Lan Catering 

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates