Thursday 25 September 2014

Aduan Tuan belog

Assalamualikum...

hurmm lama tak updated kat blog..bukan bizi sangat pun tak tuan belog sekeluarga tak sihat..

mula demam Nuqman on off  lepastu terus ok...then aku macam on off je demam lepas terus berjangkit En hubby..En Hubby demam urat sama macam aku..dapat MC laki bini..duduk rumahla..anak-anak la melayan kami..nasib time cuiti sekolah..aku dah sihat sikit si kenit nie pulak demam..pelik aku si kenit nie kerap betui demam..antibodi tak kuat betul..

Sambung cuti lagi aku menjaga dia bukan tak boleh jer hantar kat opah dia..tapi aku kalau anak demam memang  aku cuti..aku sendiri nak pantau..bukan tak percaya kat opah dia tapi diriku nie yang nak cuti rehat-rehat kat rumah..hahaha..tapi memang penat duduk rumah menjaga anak,mengemas,masak lagi..kalau kerja tak ada rasa penat macamtu..kalau kat opis ada jugak time rehatnya boleh lelap mata setengah jam..kat rumah tak dapatnya..

Sekarang alhamdullilah semua dah sihat..datang pejabat bersusun-susun kerja menanti..hahaha..tipu jer tak ada bersusun adala kerja nak kena siap..tak banyak pun tak sibuk mana pun..kalau bizi takan aku boleh buat entry nie kan..hahaha..

ok la sekian entry kali nie..entry entah apa-apa jer..minggu nie nak jumpa kawan sekolah buat reunion..tak sabar rasanya..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates