Wednesday 5 April 2017

Kumpul adik beradik PD - last Day

Assalammualaikum..

Last day kat PD macam tak puas jer berkumpul.entah bila lagi nak dapat kumpul macam nie..Insyaallah ada rzki kita buat lagi..

Last day la aku kena migrain bukan tak cukup tidur tapi aku tak berapa gemar suasana hingar binggar nie..jenuh ibu tolong picitkan kepala..

Last day sebelum check out kitaorang buat game budak-budak jer main rebut kerusi..rebut selipar la..lumba lari dan main bola..saje jer bagi budak happening..part tak syok bila dedek anak abang aku nie dia tak boleh kalah bila kalah jadila adegan nagis..haha stress aku..haha nama pun budak kan

Image may contain: 6 people, people standing and outdoor
family abang

Thanks tu abang aku la sebab sponsor homestay nie walaupun jauh dari pekan tapi endingnya happening

Image may contain: 3 people, people smiling
family ucu

Image may contain: 2 people, people smiling, people sitting and baby
me dan dahliah


Image may contain: 2 people, people smiling, people standing, house and outdoor
Family kecil Fairus..

Image may contain: 1 person, standing, house and outdoor

Image may contain: 2 people, outdoor


Image may contain: 3 people, people standing, house and outdoor

Last gambar wajib gambar beramai-ramai untuk buat kenangan..thank to all to cooperate this moment for Mac 2017..next trip will discus..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates