Wednesday 26 September 2012

Berwajah Baru

Assalammualaikum...

En Hubby kan dah lama tak kemaskini dia punya ikan..tu dah bosan la..ikan pun dah tak ade beli sangat..kalau tak ada ajer ikan baru..

Hari tu kitaorang pergi Ipoh nak cari Fiber la kononya nak buat kolam..tanya harga semua mahal sangat..lepas satu kedai satu kedai kita orang berenti lpergi tanya..last-last balik dengan tangan kosong jer..tak jadi beli fiber pun..En Hubby kata aquarium tu je la kita modified bagi lain sikit..sukat hati la..bukan aku nak tolong pun..

En Hubby dekor bersama adik dia..aku pulak jadi tukang bancuh air and tukang tengok jer..yang bestnya..En Hubby kurang membuat kerja tapi banyak bagi arahan kat adik dia..hehehe..nasib ko la dik dapat abang yang cerewet..Entah camne happy sangat buat kerja sampai gelak-gelak gergaji sudah makan jari si adik ipar aku..aku apa lagi gelabah jugak tengok jari dah darah terus cari minyak gamat....tuangkan kat jari dia..pastu adik ipar nie ngadu kat girl dia..ngada-ngada..baru sikit belum putus jari..girl dia pun ator la sebeban handplast..amik ko..tapi aku still gelakan dia lagi..kuang asam betulkan kak ipar dia nie..hehehe...



sexyla papa


dalam proses


Hasilnya dari aquarium tu letak tinggi dah di letakkan kat bawah..ade la rupa macam kolam sikit..
dah siap
Nie tak siap sempurna dekornya..En Hubby kata nak tambah lagi aksesori lagi....

Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates