Tuesday 7 May 2013

Yeahhhh Dah Tahu Nak Buat

Assalammualaikum..

Semalam buat ais krim goreng...memang senang giler..tu pun setelah baca belog the kasih..thanks kat akak gojes tu yer..

Sebelum nie tahu makan jer..tapi tak tahu camne nak wat..rupa-rupanya memang senang gilerrr..nasib aku tak giler..hahaha..sebelum nie orang cakap buat camnie cam tu tapi aku still blur jer..aku kalau nak buat sesuatu mesti orang tu buat demo..baru akak nie faham nak buat..

Balik kerja terus buat dengan si kakak..nasib semua bahan ada..tak payah nak terkocoh-kocoh pergi beli..dah siap simpan dalam Frezer...lepas tu masak untuk makan malam..sambil masak nie dalam otak sibuk pikir nak goreng ais krim tak sabar nya nak makan..dah setengah jam dalam frezer baru  aku goreng 2 ketul jer..nak test jadi ke tak..ok menjadi..happy giler jadi..macam benda buat tu susah sangat jer..poyo jer aku..pastu tambah lagi buat..simpan dalm frezer..Lepas makan malam goreng lagi untuk Nuqman petang tadi dia tak sempat makan pergi gunting rambut..

camni rupanya yer

simpan dalam frez dulu

thumb untuk mama dah panda buat..


budak Nuqman  makan 2 ketul...aku makan juga padahal tak sampai sepuluh minit baru habis melantak nasi..hahaha..pastu bising badan dah naik..makan tak ingat dunia..Lepas makan duduk kejap pastu terus rasa macam takde pinggang (baring dah.)...dasar macam ular sawa kekenyangan..mama sapa la tu...


Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates