Tuesday 10 December 2013

Pening-Pening Lalat

Assalammualaikum..

Asyik pening-pening lalat ajer..rasa macam duduk atas bot jer  padahal elok jer punggung duduk atas kerusi..kepala pulak gerak sikit fuhhhh dia punya putar ligat jer..kenap yer???..walaupun ada rasa semacam tetap menaip jugak..hahaha....

BIla kena aku tak boleh nak pejam mata bila pejam jer terus macam helipkoter berputar..pening tak tapi dia rasa mabuk gitu..hurmmmm 

bila jumpa doktor tekanan darah ok...tapi aku rasa macam semacam jer...pergi doktor lain kat tekanan darah rendah...just bagi ubat pening..aku makan jer la..bulan nie aku tengok kerap jugak jadi macam nie..

Bila nagdu kat En hubby dia kata tekanan darah tinggi ..pulak mana satu betu nie...nagdu kat ibu lain pulak katanya ko penat tu...kena banyak rehat...tua nak pitam tu..kena hati-hati ...looooo banyak tul doktor tak bertauliah meneka..tapi yang pelik takada rasa nak muntah pun tapi kadangkal tu rasa macam ada bintang berkelip jer kat mata..maybe betul la tu nak pitam....jenuh aku google nak tahu jawapn dia..jawapan tetap lebih kurang jer..

Hurmmmm kepala-kepala.apa-apa sahaja jer ko nie..pikir-pikir balik banyak no nak sakit pun..tak merungut yer just nak cakap jer..tak pela aku radha jer maybe Allah nak uji aku tu..


       Mama Noor 

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates