Wednesday 14 January 2015

Kek Coklat versi Bakar

Assalammualaikum...

Hari tu aku google la cara buat kek coklat..1st time buat kek coklat selalu aku buat kek coklat yang dah siap just balik tambah minyak dan air je..senang kan masalah makcik yang jual tepung tu dah pindah dan duduk jauh so tak ada la kek coklat lagi..

Balik kerja rajin sangat kan terus buat kek coklat..masa dah siap tengah bakar baunya marvelous sangat..dah lompat-lompat kegembiraan sebab kek jadi..hahaha..

Dah siap aku suruh adik aku buat topping dia..aku yang ajar dia cara buat muka macam confident jer arah padahal aku tak pernah buat topping..hahaha..kalau tak jadi boleh salahkan dia kan..hahaha..alhamdullilah menjadi kek..orang excited siap terus potong kek..hahaha

Lepas dah siap memang cantikla cun dan tak sabar nak rasa kek coklat aku..hahaha ... tapi keras sikit bahagian atas dia macam aku dah makan biskut coklat jer..hahaha tak menjadi ok..tapi still boleh makan cuma keras bahagian atas jer..


habis aku jadi bahan sebab tak berapa nak menjadi tapi tak jadi semua makan jugak..adik ipar aku datang dia pun try dia kata ok la sajela nak sedapkan hati kak ipar dia kan..hahaha

Lepas tu aku salahkan resepi sebab bagi sukatan tak betul..masih tak ngaku kesalahan sendirikan..tapi memang pun kek tu dia bagi suruh kukus tapi kukus kat rumah tak ada so aku try buat bakar tu yang jadi macam tu..hahaha..orang pandai memang gitu suka ubah resepi sendiri..


No comments:

Post a Comment


Blogger Templates