Thursday 5 January 2012

Budak Nie..Kecik Lagi Dah Tau Malu...

Citer pasal sekolah lagi..hehehe..macam aku sorang jer ada anak sekolah kan.kan..mesti korang cakap macam tu kan..kan..tak pe aku tak kesah..aku sedia maafkan korang yang ngutuk aku..hehehe..:)

Citer camnie pagi aku hantar anak sekolah..Hubby tunggu dalam kereta la..Aku pun pimpin la tangan si kakak dan si adik..Si kakak mintak aku hantar sampai kelas dia..sambil-sambil jalan berpegangan tangan..Ok beres dah.

Pas hantar kakak hantar si adik kat kelas dia pulak... pimpin tangan lagi..Ok nak sampai masuk  pintu pagar si adik nie lepas tangan..konon tak mau orang nampak dia berpimpin tangan dengan mak dia la..apa nak dia malu  pun aku heran..mak dia bukan sikit tapi banyak punya cun apa.....hishh adik nie..tu ok lagi.. yang nie wat aku terkesima ..terkulat-kulat pagi buta...dia cakap" mama pergila tak payah hantar Nuqman sampai kelas"..wahhhhh bagus tul budak nie..ko halau mama ko nie..aku tau nape Nuqman cakap camtu..Konon-konon nya malu la kalau kawan dia nampak mak dia antor..padahal aku tengok sume mak pak diorang antor sampai kelas..hurmmmm adik nie baru 5 tahun....dah tau malu..Beza sangat dengan si kakak..

hai saya nuqman..
Tapi apa pe pun sayang kamu berdua..muahhhhh


Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates