Thursday 19 January 2012

Penangan Air Tangan..

Hai ...

Kalau hari-hari asyik tangan yang sama jer masak..kadang-kadang  tu teringin jugak nak rasa air tangan atau masakan orang lain kan..

Kalau makan kat kedai pun menu yg sama jer..jemu gak..tapi kalau dapat air tangan dari rumah nie lagi best..sape punya???

aku kalau malas nak kedapur,..aku dera  Hubby aku...Aku dera pun bukan yang sampai mendatangkan kecederaan pun..aku dera dengan suruh dia masak..Hubby akan masak yang ringkas jer..ringkas pun totap sodap..aku paling suka kalau Hubby aku masak sardin..memang sodap.. lauk lain aku dah tak pandang..lauk tu leh wat aku bertambah lebih 2 kali..hehehe..kuat makan kan mana badan tak bam..bam...

Sesekali bagi relax kat tangan nie...jom tengok hasil masak Hubby..


 Hasil masakan dari Hubby..sardin cap tesco..hehehe..cap tesco nie sodap..tak caya korang pergi beli..


Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates