Monday 30 January 2012

Rezeki Di Pagi Hari..

Assalamualaikum..

Entry hari tu ada bagitau aku ada good newskan..Berita nie aku dapat pada pagi jumaat lalu..Syukur Alhamdullilah..rezeki pagi jumaat...terkejut tengok akaun banyak  sangat sampai tercirit aku pagi tu...dah menyedihkan awal tahun  aku dah amik mc..hehehe :)

Aku dah dapat tahu..senyum sampai ke telingga jer...happy sangat-sangat..tima kasih la yer Dato' bagi imbuhan berlipat ganda -ganda kepada kami...

Apa lagi jom shoping......mula-mula list dulu barang apa nak beli...pastu pergi bank simpan sikit dalam bank..kalau tak simpan alamat memang habis di shopping...pastu pergi kedai perabot tambah barang rumah....repair rumah sikit...beli barang untuk anak..pastu tengok bajet bayar hutang..pergi jalan-jalan ...makan-makan dengan family...Lastly barang sendiri tak de beli ..sibuk ngan barang anak..

Yang geramnya time macam nie Mr.Car pun nk buat hal..repair lagi...aku cakap dlm hati karang aku jual juga Mr.Car nie..
Ok la..happy sangat sampai dah tak tahu nak  tulis apa lagi..mesti korang kata entah ape-ape jer minah nie kan..lantakla..

Tapi apa-apa pun aku syukur sangat dengan rezeki nie..mohon di murahkan rezeki lagi amin...


Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates