Tuesday 10 January 2012

Hubby Punya Hobi...

Try..test..cuba.. remind kan  otak korang jap..entry dulu aku ada tulis hobi baru En Hubby..La nie dia tambah lagi hobi dia..

sangkar asal
Aku rase sikit hari rumah aku leh jadi zoo..hehehe..

Hubby bela burung pulak..Dua Akuarium Ikan still masih aktif lagi...makin gemuk ikan kesayangan Hubby..
Bila ada hobi baru anak-anak pun sibuk la nak bela binatang jugak..lagi dulu mereka mintak aku belikan hamster atau arnab.. Kalau rumah aku ada dua binatang nie aku rasa cepat la mama ko nie mampus..mau tak nya aku takutttt and geli geliman..kalau terlepas binatang nie mau aku main berkejaran satu rumah tak pun aku panjat meja..oppsss lari tajuk lah..selingan jap yer..sambung balik...

Burung nie ekor dia panjang... so Hubby nak jaga kecantikan ekor dan kepala dari terus rosak jadi Hubby tukar sangkar lain...



Nuqman kusyuk tengok burung

Seekor lagi tu ayah su nya..diorang tukar sangkar je...
Batrisyia pegang bulu burung

Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates