Tuesday 3 January 2012

Sepupu Aku Kawin

Tarikh yang cantik 01.01.2012... Selamat penganti baru buat cousin aku Halim & Melly..Semoga jodoh berkekalan sehingga hujung nyawa dan memperolehi zuriat yang soleh & soleha..


Aku dan Hubby
Gambar nie si adik amik..tu yang goyang sikit..pakai phone jer...nak cepat punya pasal sampai kamera tertinggal kat umah... nak pergi amik kemalasan telah melanda...
Ucu & kakak
Ucu Ekyn

Bersama Si Heroin
Penunggu tol dah standby depan pintu..adat Johor sebelum masuk kena bayar tol..



Dah bayar baru pengantin boleh masuk..

Pengantin Halim & Melly

Makan beradap
Pelamin cantik sangat

untuk makluman yer lauk pengantin tu aku dengan mak aku masak..eksyen jap..hehehe..tapi bab decor-decor tu cousin aku Norin & adik aku yang buat..
gambar outdoor kat taman..

 Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates