Wednesday 4 January 2012

First Day..

First Day bagun awal pagi siap bekalan anak-anak..sebelum nie semua hantar umah pengasuh..hari nie dari A-Z semua kena buat sendiri..

Hari nie dah mula sekolah...kakak dan adik semangat betul pagi nie..

Ceria di pagi hari
Adik belum dapat uniform PRA lagi..

kakak pun dah ready
 Nasib baik satu sekolah..senang sikit hantar...Hantar adik kat kelas pastu tengok okey jer..alhamdullilah ..adik nampak happy jer..sementara tu kakak tunggu kat dewan jap.

Aku tunggu sampai kakak dapat tahu kelas pastu ingat bajet nak terus pergi kerja la..dah la pagi nie masuk lambat.. malas nak apply cuti...tapi aku tengok mak bapak yang lain follow anak mereka sampai kelas maka aku pun terus ikut jer la...masa tu tengok kakak duduk dalam kelas, aku  macam tak sangka la dah besar anak aku..macam rasa semalam aje baru lahir...touching jap nasib tak meleleh ayak mata aku..ntah apa-apa aku kan..

duduk dalam kelas 1 Elit



Gambar adik dalam kelas tak sempat nak amik..sebab dia tengah belajar..tak nak kacau..

Syukur kakak dan adik tidak mendatangkan masalah pada mama dan papa..Mama dan papa doakan semoga kakak dan adik berjaya dalam pelajaran..

Sayang kakak dan adik..muahhh....

Noor...

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates