Friday 18 October 2013

Apabila Ianya Tidak Menjadi..:(

Assalamualaikum..

Apa-apa pun mari rama-ramai pakat gelak sampai sakit perut..hahahahahahahahaha.....

apa punya nasib la..aku nak merajuk kejap..kejap jer tak boleh lama-lama tangan masih gatai nak mencuba lagi..hari tu 1st try buat kek pisang..pisang banyak cik nisa bagi..dah banyak boleh dikata hari-hari buat cekodok..muka pun sikit lagi rupa cekodok...konon-konon jemu la try buat kek pisang..entah mana silapnya..kek ku bantat..hahaha..naik sikit jer..tapi boleh makan la..

Aku sorang jer makan anak-anak dengan En Hubby dah buat muka pelik tengok kek tu...hahaha..aku melantak la sorang-sorang pastu dah tinggal suku terus jer aku sedekah tong sampah..hahaha..terus stop and reject resepi kek dari mrs google nie.....benci tau nak bagi resepi bagi lah sukatan denga betul..see salahkan orang lain..taknak ngaku kesalahan diri sendiri..hahahaha.....

Nie hari yang lain jugak pada bulan yang masih sama..tamak satu bulan kalau boleh tiap-tiap minggu nak baking...tu juga teringin sangat nak buat tiramisu..dah lah tak pernah buat...tapi kali nie buat nak cepat sikit aku gunung tepung yang ready made jer la beli kat kawan..saje nak tolong kawan kaya cepat buat bisnes nie..aku just tambah air jer..pastu putar maximun...nie pun tension aku..cari bekas air yang ada sukatan..cari-cari punya cari tak jumpa pulak..hentam sahaja la..sukat pandai-pandai diri sendiri..aku kan cerdik sangat pi tuang semua air tu terus tepung cair - secairnya..hahahaa..tak jadi lagi...tapi nekad jugak aku sejuk kat tempat beku harap-harap ia menjadi jugak la....tapi dah keras still tak ok jugak last-last aku buat makan macam ais krim tapi dia cepat benor cairnya..terus tension lapanpuluhkali.....rugi jer rasa...semalam tengah kemas tiba-tiba jer terjumpa ada tupperware air yang ada sukatan..hurmmmmm hampeh jer napa masa aku nak buat boleh tak perasan kan.

disebabkan masalah teknikal gambar tak boleh di uploadkan...tiba-tiba jer otak kat tak payah lah upload tak jadi tak de benda pun nak riak kan..hahaha..

Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates