Monday 7 October 2013

Buat kek

Assalammualaikum..

Mood masih berkobar-kobar lagi..kali nie buat kek coklat..kali nie aku buat memang dalam keadaan setenang-tenangnya dan sedamai-damainya....Tisya dengan Nuqman tengah main sikecik pulak tengah tidur..wahh terus buat laju-laju dengan senyum..senyum perlu buat supaya kek jadi sedap..hahaha..

kali nie buat kek coklat tak kukus kita main buat bakor ...hasilnya sedap jugak..sendiri masak sendiri puji..tapi memang semua kata sedapla..macam ramai jer kat rumah kan padahal hari tu cuma adik ipar jer datang...dia memang suka datang rumah aku..asal datang jer cari makanan..hahaha..kebetulan pulak aku buat kek..dah sedap haruslah kita hantar kek dekat rumah pak mertua sikit..nie kalau abang and kakak ipar aku tau confirm aku kena marah..hahaha..maunya tak pak mertua aku dah la ada diabetis sikit lagi kalau over makan manis  kena potong..hahaha..

tengah masak


kek coklat


mood masih memuncak nak buat kek lagi..la nie sibuk google kek yang aku confident berlabel tinggi untuk membuatnya..hahaha..


Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates