Monday 14 October 2013

Kopi Bukan Sebarang Kopi

Assalammualaikum...

pada pengemar kopi boleh la try minum  mineral coffe dari produk Hai-O ..

kopi nie bukan sebarang kopi..kopi nie ada garam buluh..khasiat dia memang baik..rasanya lemak-lemak dan  sedap..kopi nie sesuai semua peringgat dan tanpa gula..walaupun tawar tapi tetap sedap..dahla kalau bancuh baunya semerbak..orang yang tak gemar pun boleh jadi pengemar..

aku nie memang mudah tergoda kalau orang promote barang kesihatan..mula la nak try.... En Hubby aku selalu sound mudah sangat percaya..tapi aku selalu akan selidik detail dulu baru aku try..nie kawan pejabat ada jual la.. feedback dari testimoni dan tuan badan amalkan tu yang buat aku teruja..aku try sekotak dulu..

masa 1st aku amik sachet rasa pening sikit tu kesan dari pengambilan cofee tu la.. aku minum sehari sekali  jer..aku rasa badan aku ringgan jer..tak ada letih sangat seperti dulu..dulu balik kerja letih nak masak lagi nak kemas rumah lagi..sejak minum mineral coffee nie bertenaga..yang aku perasan aku kurang stress kurang marah dan kurang makan..dulu nafsu makan  jangan cakap membuak-buak..

dengan pengambilan coffee nie aku ada masa nak bermain dengan anak aku..dulu sikit-sikit penat...letih.. asyik nak membungkang jer..yelah dengan ada anak kecil nie banyak tenaga yang diperlukan..sejak aku amalkan minum nie aku dah jadi macam superwomen jer..hahaha..

kalau korang nak tahu detail pasal mineral coffee rajin-rajin la google yer..harga coffe nie pun tak mahal pun ada 20sachet RM 26.50..

Photo
nie rupanya

 Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates