Friday 25 October 2013

Jom Ke Dapur Lagi...

Assalammualaikum..

Semalam dekat opis kerja takda so amik kesempatan la bukak tenet google citer pasal makanan..kalau dah terjah makanan harus la perut kenyang jadi laporkan..kan,,kan...gatai tangan sangat..mula lupa diet kejap dah makan baru nyesal tak sudah..hahaha..

Tapi aku teruja tengok kek..teringin sangat nak makan kek coklat yang aku buat aritu..sambil terbayang-bayang dan tertelan air liur dibuatnya...
Haritu Nuqman dengan Tisya ada request nak kek..Tisya  request kek oren ..Nuqman kek butter..mama dia nak kek coklat..cer teka sapa pemenang dia..???

Balik kerja terus buat kek dah tak boleh tahan tekak teringin bebenor nak makan kek..suruh En Hubby jaga Amsyar kejap..terjerit-jerit Amsyar bila papa dia dukung bawak keluar..bukan dia jerit suka yer tapi dia nak dekat mama dia jugak..sorry la Amsyar mama nak membanking jap...

Aku buat kek oren sebab haritu Tisya kan dah request tak buat karang sentap...nanti dia kata asyik Nuqman jer  dia asyik kena mengalah..so mama kena adilkan taknak ada yang terasakan dan mama juga terpaksa berkorban hanya terbayang-bayang jer kek coklat masuk dalam mulut...hahahaha..



Dah siap keluar kan dari oven tak sampai 10 minit aku dah teruja potong kek..masih suam -suam aku telan..fuhhhh nikmat sungguh dapat makan kek oren..tak dapat kek coklat pun tak pe janji aku puas..budak tiga orang nie pun sama teruja macam mama..makan tak ada nak pandang kiri kanan dah..

Minggu depan nak buat kek lagi tapi tak tahu lagi nie pun sibuk google cari resepi yang mudah dan tak lengit nak buatnya..


 Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates