Wednesday 13 August 2014

Drama Punya Hal

Assalammualaikum..

hurmm episod kelam kabut bermula semula..korang tengok cerita Rindu Awak 200%..aku dah mula terjebak tengok..tu kalau dah mula terjebak mula kelam kabut masak..buat kerja pun cepat-cepat..

dahla semalam sampai rumah lambat sebab pergi barang dapur..balik jer terus on televisyen siap-siap bukan chanel dan kuat volume..agak-agak dengar sampai ke dapur la kan..tu nasib dah solat asar kat ofis kalau tak lagi kelam kabut aku..

aku kat dapur dah macam apa jer habis berselerak semua barang di bawak keluar nak masak nak cepat katanya kan..drama punya pasalkan..tapi bila Nuqman tukar chanel terjerit aku dari dapur suruh tukar balik..gaduh kejap dengan anak pasal nak tengok rancangan tv..hahaha..tapi mana boleh lawan mama dia punya volume terus hentak-hentak kaki tukar chanell..

Photo
ayam masak kicap
tauhu bakar
sambal belacan
bendi celor

yang best aku ingat nak masak sayur goreng lepas tu fikir balik drama dah start tapi masih kat dapur terus tukar menu kita celor jer..baik untuk kesihatan kan..hahaha tu dah tahap kronik masak la tu..nasib En Hubby jenis tak kisah ada kuah ada sayur boleh jer makan..tauhu ingat nak buat tauhu sumbat tapi dah lamabt makan gitu cicah sambal belacan..hahaha..

tu bab masak belum bab sembahyang maghrib memang tunggu sampai habis la baru sembahyang barula nak mandi baru la nak layan si kenit main..lepas ni janji dengan diri sendiri jangan nak terjebak lagi dengan drama bersiri..hish aku yang jadi kelam kabut..


No comments:

Post a Comment


Blogger Templates