Tuesday 5 August 2014

Hari Raya Pertama Tahun 2014

assalammualaikum...

entry hari raya tahun 2014 edisi aku tahun nie warna tema caca marba..hahaha..beli last minute memang gitu la..dah la tension baju raya aku tak siap hantar 2 bulan awal entah apa kena dengan akak tailor nie pun tak tahu la nak marah pun tak guna..aku baru nak berangan jadi vouge sikit..hahaha

Tahun nie giliran rumah Ibu dan tahun nie aku rasa macam sikit sayula..tak tahu la nape..maybe baju raya tak siap kut tapi En Hubby beli jugak  baju baru..hahaha..umur dah meningkat kut tu yang macam sayu jer..dan tahun nie juga pecah rekod aku boleh nagis bersalam dengan Ibu..nak kata banyak dosa tak de pun tapi entahla..hahaha..bila tengok balik gambar tu macam kelakar jer lepas tu memang jadi bahan la aku..hahaha

keluarga kami kini berlima
Geng Lelaki


Geng Perempuan
nasib baju aku dengan anak dara sama warna..okla dapat jugak sedondon..kalau tak mama yang sentap bukan anak yang sentap tak sedondon..hahaha situ dah nampak sapa yang over kan..

3 nyawa mama&papa
nie pun berapa kali nak amik gambar budak tiga orang payah sungguh nak control Amsyar yang malas layan mama dia yang sibuk suruh gambar..lagipun Amsyar tak selesa dengan kolar baju tu yang kelakar dia siap tarik baju sampai dia nak tercekek..hahaha..
Nuqman dan Amsyar

Nuqman dan Kak Tisya
Dah settel bersalam-salaman dengan semua sibuk bergambar pulak macam retis..rata-rata nak nak selfie..padahal masa tu perut dah berbunyi keroncong...


time nie En Hubby dah melantak dulu tinggal kan aku sibuk nak berselfie bersama Ucu dan adik ipar aku..

selfie bersama adik-adik

anak dah nagis pun tetap bergambo

bersama pakcik pong-pong

Pakcik yang sibuk berselfie tak ingat nak makan pun..dari dalam rumah sampai keluar rumah..anak dia dah mengamuk pun dia tak heran sibuk bergambor..

tapi tahun nie ayah bersuara "aku tengok korang nie asyik pegang handphone..nak ayah buat cam iklan tv tu ke?"..hahaha..simpan kejap lepas sambung balik semua cam ketagih dengan handphone jer..




No comments:

Post a Comment


Blogger Templates