Tuesday 26 August 2014

Rendang Ayam

Assalammualaikum..

hari tu teringin sangat tekak nie nak makan rendang..padahal raya hari tu bukan sakan aku melantak..kalau tekak nie dah teringin harusla jugak masak kan..tu pun drama swasta jap dengan En Hubby..dia nak makan kari ikan Nyuk-nyuk aku nak rendang so disebabkan takut meleleh air liur aku so dia mengalahkan..ehhhh jangan silap yer aku tak mengandung yer just teringin jer..kalau aku pregnant pun nanti aku war-war kat korang yer..ada hati lagi nak anak kecil yang sorang nie pun terkejar-kejar aku..

Rendang ayam kali nie kurang kerisik pulak En Hubby beli sikit kerisik dia ingat cukup ta la orang lelaki kalau tak ada orang pompuan pergi pasar gitulah jadinya..salah kan En Hubby pulak kan yang aku dah malas nak ke pasar sapa suruh kan..


Photo
rendang ayam

dulu masa anak dara tak pernah masak rendang dah kawin baru pandai masak tu pun still tengok resepi lagi..hahaha..tapi yang kelakar aku masak rendang ikut resepi kalau resepi kata seinci halia maka seinci la halia..hahaha..ikut tepat-tepat yer takut tak menjadi..kali nie masak tak berapa pedas maka kakak and Nuqman siap ratah ayam dia..alhamdullilah suka tengok diorang makan dengan muka happy..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates