Friday 8 August 2014

Gambar Family

Assalammualaikum...

Tahun nie saje nak share gambar keluarga untuk buat kenangan akan datang..aku mula kan dengan gambar sebelah aku dulu la..sebab aku tuan elog kan so family aku first la..hahaha

Photo
ayah dan ibu

abang sham sekeluarga
tahun depan berenam pulak..insyaallah tahun depan anak keempat akan lahir..lagi meriah rumah ibu nanti..abang duduk kuang jer dekat pagi kat rumah mertua petang dah ada rumah ibu..

tuan beloh yang colourful
tahun nie dah berlima sama dengan abang aku..macam berlawan jer tapi dia dah menang sebab bini dia dah ada "isi"..hahaha..

adik aku dan isteri 
disebabkan anak dia dah mengamuk so gambar family diorang nan ado..so mak bapak berselfie jer..adik aku anak sorang jer tak bertambah-tambah lagi..nie duduk kat Melaka..mulut pun boleh tahan kalau nak smash orang..orang Melaka katakan..


Ucu
Ucu yang garang dengan anak buah tapi tahun nie ucu dah habis belajor dapat la anak buah merasa duit raya dari Ucu..itu pun hasil dari dia jual kuih raya..Insyaallah tahun depan dapatlah pak usu..hahaha..tak ramai pun aku 4beradik jer..

sebelah En hubby hanya ada abah jer..mak dah lama tiada..gambar semua aku cilok dalam Fb masing-masing..

Ayung family
nie kakak En Hubby yang sulung dan menwakili menjadi mak kepada semua orang..cukup rajin masak..asyik di dapur jer kerja dia menjamu kami semua..kitaorang panggil ayung anak buah panggil mak long


Nyah sekeluarag
nie abang dia  yang nombor dua duduk klang jugak..bini dia pun rajin ke dapur mengemas..so aku leh la manja-manja kan..hahaha..anak buah panggil ayah ngah

Photo
ayah su..abah & ayah uda
adik beradik diorang yang laki semua depan ada panggilan "ayah"..ayah su nie yang peneman gaduh abah kat rumah dia kerja Tapah so dia lah jaga abah..hahaha..ayah uda masih belajar lagi dan  menjadi kesukaan anak buah..

Ok tak boleh nak cerita lebih karang ada yang baca sentap pulak dan ada yang kembang taman..

ok bye.." SELAMAT HARI RAYA PADA PEMBACA BLOG AI"

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates