Thursday 29 December 2011

Serupa Tak??

Godek punya godek jumpa la picture lama adik aku..Sebelum tuan punya badan naik Hulk... Aku mintak maaf  yer...  picture masa ko kecik aku dah chilok kat fb....
Serius ko  aku tengok minah nie serupa dengan anak aku..nie anak sapa yer??..musykil tul !!..Yang penting AINUR BATRISYIA BALQIS BINTI SAIFUL NAIM..dan anak kepada PUAN NOORKHAIRIAH & ENCIK SAIFUL NAIM..

Tapi bila aku tenung lama-lama....aku buat perbandingan gambor... dan aku dengan penuh yakin sangat-sangat... dan tidak memerlukan talian hayat..aku rasa anak aku lagi comeiii...hehehe...

Ucu Ekyn kecik
Batrisyia



Serupa tak???
Ucu masuk Nasyid

Yang pasti aku dan adik aku sama-sama cantik..nak jugak..

Ucu terbaru..

aku



                  Noor

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates